Καναρίνια Μαλινουά – Waterslagers Malinois

Δημήτρης Καρράς – Η εκτροφή μου

Τα αποτελέσματά μου στον 1ο Διαγωνισμό του ΟΕΜ (Δεκ 2015)

Posted by Δημήτρης Καρράς στο Δεκεμβρίου 25, 2015

vasiΈχω ξαναγράψει στο παρελθόν ότι η ενασχόληση με τα μαλινουά απαιτεί 3Χ ή ΧΧΧ, που σημαίνει χρόνο, χώρο, χρήμα. Η χρονιά που πέρασε ήταν δύσκολη για μένα σε όλα τα Χ.

Παρ’ όλα αυτά στον πρώτο διαγωνισμό του ΟΕΜ για το 2015 (Δεκέμβριος 2015) τα πουλάκια μου δεν τα πήγαν καθόλου άσχημα.

Συμμετείχα στο διαγωνισμό με 8 πουλιά. Αν και η επιδίωξη κάθε εκρτροφέα είναι οι τετράδες, δεν είχα 4 πουλιά άξια λόγου που να ταιριάζουν μεταξύ τους.

Έτσι από τα 8 τα 4 διαγωνίστηκαν στα series (ανά δυάδες) και τα 4 στα μονά. Από αυτά τα 8, τα 2 ήξερα ότι δεν έχουν καμία πιθανότητα διάκρισης αλλά τα έστειλα για να συμπληρωθεί το νούμερο.

Τα αποτελέσματα έφεραν τη μία δυάδα μου στην 3η θέση του διαγωνισμού (6-0-0 & 7-0-0) και το ένα από τα μονά επίσης στην 3η θέση του διαγωνισμού (7-0-3).

Παρακάτω μπορείτε να δείτε και να ακούσετε τα πουλιά αυτά την ώρα της κρίσης, από τα video που δημοσιεύει ο ΟΕΜ.

Θεωρώ χρέος μου να ευχαριστήσω το φίλο Παναγιώτη Παλάτο που είχε αναλάβει τη διδασκαλία των 2 (μεταξύ άλλων), από τα πουλιά που διακρίθηκαν.

Στα παραλειπόμενα του διαγωνισμού να σας πω ότι περάσαμε πολύ καλά, με πολύ γέλιο και πλάκα μεταξύ μας.

Σταναχωριέμαι μόνο για τον παλιό μας φίλο και κριτή Zeljko Aleksic που λόγω δίαιτας έτρωγε μόνο γιαούρτι καθώς και γιατί δεν υπήρχε βραβείο καλύτερης rol.

Ένα Σχόλιο to “Τα αποτελέσματά μου στον 1ο Διαγωνισμό του ΟΕΜ (Δεκ 2015)”

  1. […] το τέλος του 1ου Διαγωνισμού και την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τα οκτώ πουλάκια μου, φιλοξενήθηκαν μέχρι το 2ο […]

Σχολιάστε

