Καναρίνια Μαλινουά – Waterslagers Malinois

Δημήτρης Καρράς – Η εκτροφή μου

Μαζί και στη βροχή – Σάββατο 10/10/2015 – Rally Acropolis 2015

Posted by Δημήτρης Καρράς στο Οκτωβρίου 12, 2015

Αν θέλετε να δείτε αγωνιστικά σε δράση μην κάνετε καθόλου κλικ. Τέτοιες φωτογραφίες θα βρείτε παντού στο διαδίκτυο και θα είναι σίγουρα πολύ καλύτερες από αυτές που θα έβγαζα εγώ. Βέβαια μια φωτογράφηση σε Acropolis δεν μπορεί να αφήσει απ’ έξω τα αγωνιστικά. Προσπάθησα όμως να τα βάλω πίσω από κάτι άλλο, ότι βρήκα στο σημείο που ήμουν, ή να αποτυπώσω λεπτομέρεια, ή να έχουν κάτι (ασυνήθιστο). Στη δε νυχτερινή αν εξαιρέσουμε μία φωτογραφία, προσπάθησα να παίξω φωτογραφικά με τα φώτα τους.

Rally Acropolis 2015

Αν και φωτογραφικά το καταυχαριστήθηκα, αγωνιστικά δεν μπορώ να πω το ίδιο. Παρακολουθώ πολλά χρόνια το acropolis και έχω ζήσει απίστευτες στιγμές τόσο αγωνιστικά αλλά περισσότερο εξωαγωνιστικά με τις σκηνές, το ψήσιμο, το γέλιο, την αίσθηση της απόλυτης ελευθερίας. Τα τελευταία χρόνια, η προσπάθεια περιορισμού των χιλιομέτρων, ή έμφαση στα διαφημιστικά έσοδα, η αλλαγή του τόπου, η έξοδος από το wrc, άλλαξαν στα δικά μου μάτια το χαρακτήρα του αγώνα και το ενδιαφέρον μου για το αγωνιστικό κομμάτι. Φέτος για παράδειγμα δεν ήξερα καν ποιοι τρέχουν (διαπίστωσα ότι και πολλοί άλλοι δεν ήξεραν). Μαζευτήκαμε όμως αρκετοί, μέσα στη λάσπη, ακολουθώντας το όνειρο. Επίσης να σας πω πως από πλευράς θεάματος μόνο η νυχτερινή είχε να πει κάτι απ’ αυτά που είδα εγώ. Ίσως κάποιοι άλλοι να σταθήκατε πιο τυχεροί. To κόψιμο πάντως ειδικών λόγω λάσπης, δεν είναι και τόσο Ακροπολικό.

Και του χρόνου λοιπόν, με την ευχή να ξαναζήσουμε παλαιότερες στιγμές του αγαπημένου μας αγώνα. Τέλος θα το πώ κι ας με κράξετε. Acropolis = Ρούμελη, Acropolis = Λαμία.

Σχολιάστε

