Καναρίνια Μαλινουά – Waterslagers Malinois

Δημήτρης Καρράς – Η εκτροφή μου

Απολογισμός 2010

Posted by Δημήτρης Καρράς στο Μαρτίου 6, 2011

Πέρασαν οι διαγωνισμοί στους οποίους τα αποτελέσματά μου ήταν χάλια. Ο λόγος είναι απλός. Η ενασχόλησή μου με τις δημοτικές εκλογές δεν μου επέτρεψε να ασχοληθώ με τα καναρίνια. Έτσι όταν μετά τις δημοτικές ασχολήθηκα για να τα ετοιμάσω για τον 1ο διαγωνισμό, ανακάλυψα ότι οι δάσκαλοι που είχα χρησιμοποιήσει, ήταν βραχνιασμένοι και με λάθος φωνές. Ευτυχώς πήγα καλά στις Δημοτικές. Η κλοκ ήταν φλάουτο.  Από πότε συνέβαινε αυτό δεν γνωρίζω, άρα δεν γνωρίζω και τι άκουγαν τα μικρά κατά την διδασκαλία.

Παρ’ όλα αυτά συμμετείχα σε τέσσερεις διαγωνισμούς. Περισσότερο για τη συμμετοχή, γνωρίζοντας εκ των πρότερων ότι τα πουλιά μου δεν είναι καλά. Βλέπετε οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα μαλινουά είναι λίγοι και η μη συμμετοχή μου στους διαγωνισμούς, καθώς και η μη συμμετοχή άλλων εκτροφέων που επίσης δεν είχαν καλά πουλιά και το ήξεραν, θα είχε ως αποτέλεσμα την διεξαγωγή διαγωνισμών με πολύ λίγα πουλιά. Και αυτό δεν είναι καλό για κανέναν.

Δυστυχώς δεν σκέφτονται όλοι στο χώρο μας έτσι. Κάποιοι συμμετέχουν μόνο για τη διάκριση, και μάλιστα περιμένουν και την τελευταία στιγμή, να δουν πρώτα αν έχουν καλά πουλιά και μετά να πληρώσουν τη συνδρομή τους στο Σύλλογο που τους δίνει τη δυνατότητα συμμετοχής στους διαγωνισμού. Είναι αυτοί οι εμποράκοι στους οποίους πάει ο άσχετος που ψάχνει ένα πουλί και έχει ακούσει ότι τα μαλινουά είναι τα καλύτερα καναρίνια φωνής, και του λένε «Α’ αυτό είναι τριτοξάδερφο του πρωταθλητή πρέπει να πληρώσεις Χ ποσό».

Φέτος λοιπόν υπήρξαν πολλά καλά πουλιά, όχι όμως τόσα όσα πέρισυ. Τα αποτελέσματα  θα τα βρείτε στη σελίδα του ΟΕΜ.

Sorry, the comment form is closed at this time.